سبد خرید شما

خانه
منو
تماس
سبد
ورود
بازگشت
mega menu image
دوره های قطعی شده
mega menu image
برخی از دوره‌ها...
mega menu image
دوره های نزدیک
4

دوره آموزش هوش تجاری (کامپیوتر)

مدت : 24 ساعت 6جلسه ، 4ساعته

مشخصات محصول
مشخصات
شرکت: ندارد
مدت دوره : 24 ساعت
پیش نیاز: ندارد
وضعیت: پیش ثبت نام
نحوه برگزاری: آنلاین و حضوری (هنگام ثبت نام با هماهنگی)
فیلم دوره: دارد
مدرک ارائه شده: لاتین پارس پژوهان و فنی حرفه ای
زمان برگزاری: آخر هفته ها (هفته ای یک جلسه) با هماهنگی
شماره های تماس: 021-88322992-88322993
3٬500٬000 تومان

نقد و بررسی

دوره آموزش هوش تجاری (کامپیوتر)

معرفی دوره آموزش هوش تجاری 

هوش تجاری در عبارت به معنی فرآیندی مبتنی بر فناوری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه اطلاعات عملی است که به مدیران اجرایی و کارکنان کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌ای اتخاذ نمایند. محیط یا فضای کسب‌ و کار دائماً تغییر می‌کند و پیچیده‌تر می‌شود و سازمان‌ها چه خصوصی و چه دولتی، تحت فشار مجبور خواهند شد به سرعت در برابر شرایط در حال تغییر واکنش نشان دهند و کارکردی ابتکاری داشته باشند.

چنین فعالیت‌هایی سازمان‌ها را وادار می‌کند تا چابک شوند و به دفعات و به ‌سرعت تصمیماتی استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی و بعضاً بسیار پیچیده اتخاذ کنند. گرفتن چنین تصمیماتی ممکن است مستلزم مقادیر چشمگیری داده‌، اطلاعات و دانش مرتبط باشد. از این ‌سو شرکت در دوره‌ آموزشی هوش تجاری شما را به این هدف نزدیک‌تر خواهد کرد. یادگیری اطلاعاتی درباره تحلیل انواع کسب ‌و کار در این دوره آموزشی ارائه خواهد گردید. شرکت در دوره آموزش اکسل مقدماتی و همچنین دوره 45 تکنیک مهندسی می‌تواند در مسیر تبدیل گشتن به یک مدیر اجرایی موفق در حیطه‌ مهندسی به شما کمک نماید.

چرا دوره آموزش هوش تجاری پارس پژوهان؟

گروه آموزشی پارس پژوهان ارائه‌ محتوای آموزشی به ‌روز و اساتید با تجربه، محیطی حرفه‌ای و تخصصی برای یادگیری ایجاد کرده است. دوره‌های این مجموعه به‌ صورت پروژه محور طراحی گشته‌اند تا مهارت‌های عملی و کاربردی شرکت‌کنندگان به‌ طور موثری تقویت شود. همچنین با ارائه پشتیبانی و راهنمایی مستمر از سوی اساتید در طول دوره، اطمینان خواهد شد که تمامی شرکت‌کنندگان به بهترین نحو ممکن آموزش ببینند و از آن بهره ببرند.

سرفصل‌های دوره آموزش هوش تجاری

جلسه اول:

  1.  نمای کلی از هوش تجاری، تحلیل شناسی و علوم داده
  2. تغییر محیط‌های کسب ‌و کار و تکامل نیازها برای پشتیبانی از تصمیم‌گیری و تحلیل شناسی
  3. تکامل پشتیبانی از تصمیم‌گیری کامپیوتری به تحلیل شناسی/ علوم داده
  4. چارچوب هوش تجاری
  5. بررسی تحلیل شناسی
  6. نمونه‌هایی از تحلیل شناسی در حوزه‌های برگزیده
  7. معرفی اجمالی تحلیل شناسی داده‌های بزرگ
  8. مروری بر اکوسیستم تحلیل شناسی

جلسه دوم: 

  1. تحلیل شناسی توصیفی 1: ماهیت داده‌ها، مدل‌سازی آماری و مصورسازی....
  2. ماهیت داده‌ها
  3. طبقه‌بندی ساده داده‌ها
  4. هنر و علم پیش ‌پردازش داده‌ها
  5. مدل‌سازی آماری برای تحلیل شناسی کسب ‌و کار
  6. مدل‌سازی رگرسیون برای آمار استنباطی
  7. گزارش‌گیری کسب ‌و کار
  8. مصورسازی داده‌ها
  9. انواع مختلف نمودارها و گراف‌ها
  10. پیدایش تحلیل‌شناسی بصری
  11. داشبوردهای اطلاعات

جلسه سوم:

  1.  تحلیل‌شناسی توصیفی 2: هوش تجاری و انبارش داده‌ها
  2. هوش تجاری و انبارش داده‌ها
  3. فرآیند انبارش داده‌ها
  4. معماری‌های انبارش داده‌ها
  5. یکپارچه‌سازی داده‌ها و فرآیندهای استخراج، تبدیل و بارگذاری (ETL)
  6. توسعه انبار داده‌ها
  7. مسائل مربوط به پیاده‌سازی انبار داده
  8. مدیریت اجرایی انبار داده، مسائل امنیتی و روند‌های آینده
  9. مدیریت عملکرد کسب ‌و کار (BPM)
  10. اندازه‌گیری عملکرد
  11. کارت‌های امتیازی متوازن
  12. شش سیگما به‌مثابه سیستم اندازه‌گیری عملکرد

جلسه چهارم: 

  1. تحلیل شناسی پیش ‌بینانه 1: فرآیند، متدها و الگوریتم‌های داده ‌کاوی
  2. مفاهیم و کاربردهای داده‌ کاوی
  3. کاربردهای داده‌ کاوی
  4. فرآیند داده ‌کاوی
  5. روش‌های داده ‌کاوی
  6. ابزارهای نرم افزاری داده ‌کاوی
  7. مسائل حریم خصوصی، تصورات غلط و اشتباهات فاحش داده ‌کاوی

جلسه پنجم:

  1.  تحلیل شناسی پیش‌ بینانه 2: تحلیل‌شناسی متن، وب و رسانه‌های اجتماعی 
  2. مروری بر تحلیل شناسی متن و متن‌ کاوی
  3. پردازش زبان طبیعی (NLP)
  4. کاربردهای متن‌ کاوی
  5. فرآیند متن‌ کاوی
  6. تحلیل احساسات
  7. مروری بر وب کاوی
  8. موتورهای جست‌وجو
  9. کاوش مصرف وب (تحلیل‌شناسی وب)
  10. تحلیل‌شناسی اجتماعی

جلسه ششم: 

  1. تحلیل‌شناسی تجویزی: بهینه‌سازی و شبیه‌سازی
  2. قطعه توصیفی ابتدایی
  3. تصمیم‌گیری مدل محور
  4. ساختار مدل‌های ریاضی برای پشتیبانی از تصمیم
  5. قطعیت، عدم قطعیت و ریسک
  6. مدل‌سازی تصمیم با صفحه گسترده‌ها
  7. بهینه‌سازی برنامه‌ریزی ریاضی
  8. چند هدفی، تحلیل حساسیت، تحلیل چه می‌شود- اگر و هدف‌جویی
  9. تحلیل تصمیم با جداول تصمیم و درختان تصمیم
  10. مقدمه‌ای بر شبیه‌سازی
  11. شبیه‌سازی تعاملی مصور

جلسه هفتم: 

  1. مفاهیم و ابزارهای داده‌های بزرگ
  2. تعریف داده‌های بزرگ
  3. مبانی تحلیل شناسی داده‌های بزرگ
  4. فناوری‌های داده‌های بزرگ
  5. داده‌های بزرگ و انبارش داده‌
  6. فروشندگان و پلت‌فرم‌های داده‌های بزرگ
  7. داده‌های بزرگ و تحلیل شناسی جریانی
  8. کاربردهای تحلیل شناسی جریانی

جلسه هشتم: 

  1. روندهای آینده، حریم خصوصی و ملاحظات مدیریتی در تحلیل‌شناسی
  2. اینترنت اشیا
  3. رایانش ابری و تحلیل شناسی کسب ‌و کار
  4. تحلیل‌شناسی مکان محور برای سازمان‌ها
  5. مسائل مربوط به جنبه‌های حقوقی، حریم خصوصی و اخلاقی
  6. پیامدهای تحلیل‌شناسی در سازمان‌ها: مرور اجمالی
  7. دانشمند داده به ‌عنوان یک حرفه تخصصی

پیش نیاز دوره آموزش هوش تجاری 

این دوره‌ آموزشی به پیش نیاز احتیاج ندارد. علاقه‌مندان می‌توانند دوره‌‌های آموزشی مورد نظر را از وبسایت پارس پژوهان تهیه نمایند.

گواهینامه دوره آموزشی هوش تجاری

شما می توانید با شرکت در دوره های گروه آموزشی پارس پژوهان در انتهای هر دوره مدرک این گروه آموزشی را به زبان انگلیسی دریافت نمایید. چنانچه این دوره جز دوره های سازمان فنی حرفه ای نیز باشد،با توجه به اینکه گروه آموزشی پارس پژوهان تحت نظارت این سازمان است می تواند با معرفی شما به واحد آزمون فنی و حرفه ای زمینه دریافت مدرک از این سازمان را برای شما هموار نماید.

بعد از شرکت در دوره آموزش  هوش تجاری مقدماتی چه مهارتهایی کسب میکنیم؟ 

  1. شناخت نمای کلی از هوش تجاری، تحلیل‌شناسی و علوم داده
  2. درک فرآیند انبارش داده‌ها
  3. توانایی تحلیل تغییرات محیط‌های کسب‌ و کار 
  4. توانایی یکپارچه‌سازی داده‌ها و اجرای فرآیندهای ETL
  5. توانایی تحلیل داده‌های بزرگ و استفاده از پلتفرم‌های مختلف
  6. مهارت در مدل‌سازی آماری و مصورسازی داده‌ها
  7. توانایی پیش ‌پردازش داده‌ها و طبقه‌بندی
  8. آشنایی با انواع نمودارها و داشبوردهای اطلاعاتی
  9. آشنایی با مدیریت عملکرد کسب ‌و کار 
  10. مهارت در ساخت مدل‌های ریاضی
  11. توانایی بهینه‌سازی و شبیه‌سازی فرآیندها
  12. شناخت روندهای آینده در تحلیل‌شناسی

سوالات متداول

  • این دوره برای چه کسانی مناسب است؟
    علاقه‌مندان فعال در حوزه‌ مهندسی که به ‌عنوان یک مدیر فعالیت خود را شروع خواهند کرد.
  • آیا اساتید تجربه‌ پژوهشی و پروژه محور حول این برنامه را دارند؟
    بله اساتید در صنعت و بازار کار مرتبط کار می‌کنند.
  • آیا گذراندن دروس دانشگاهی برای این دوره لازم خواهد بود؟
    خیر. اما علاقه‌مندی دانش ‌پژوهان به این حیطه مهم خواهد بود.

 

ویدیو معرفی دوره هوش تجاری:

وبینار دوره هوش تجاری:

مشخصات

مشخصات
شرکت
ندارد
مدت دوره
24 ساعت
پیش نیاز
ندارد
وضعیت
پیش ثبت نام
نحوه برگزاری
آنلاین و حضوری (هنگام ثبت نام با هماهنگی)
فیلم دوره
دارد
مدرک ارائه شده
لاتین پارس پژوهان و فنی حرفه ای
زمان برگزاری
آخر هفته ها (هفته ای یک جلسه) با هماهنگی
شماره های تماس
021-88322992-88322993
مشخصات
شرکت
ندارد
مدت دوره
24 ساعت
پیش نیاز
ندارد
وضعیت
پیش ثبت نام
نحوه برگزاری
آنلاین و حضوری (هنگام ثبت نام با هماهنگی)
فیلم دوره
دارد
مدرک ارائه شده
لاتین پارس پژوهان و فنی حرفه ای
زمان برگزاری
آخر هفته ها (هفته ای یک جلسه) با هماهنگی
شماره های تماس
021-88322992-88322993
مشاهده بیشتر

نظرات کاربران

نظر شما
امتیاز شما : 0
نظرات ثبت شده
5
نام کاربر
واقعا این دوره ها که توی دانشگاه به ما نگفتن برای هر فردی که میخواد خودش کسب و کار داشته باشه مهمه...ممنون از دوره هاتون
سلام بله این دوره ها حاصل تجربه ی اساتید ماست.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام وقت بخیر این دوره دقیقا برای چه مواردی در مهندسی کامپیوتر کاربرد داره؟؟ برای راه اندازی یک بیزینس استارتاپی میتونه مفید باشه؟؟
سلام . هوش تجاری در عبارت به معنی فرآیندی مبتنی بر فناوری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه اطلاعات عملی است که به مدیران اجرایی و کارکنان کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌ای اتخاذ نمایند.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
چه جالب نکات مهمی بتید توی این دوره بیان بشه...
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام. لطفا فیلم دوره رو برامون بفرستید.
سلام. فیلم دوره ها در گروه تلگرامی مربوطه ارسال خواهد شد.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام خیلی عالی بودید. مرسی از پشتیبانی تون
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
خیلی دوره خوب بود. من خیلی دوست داشتم. مطالب زیادی باهامون کار کردند که همه مفید بود.
سلام خوشحالیم که دوره براتون مفید واقع شد. موفق باشید!
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
اینکه سرفصل هر جلسه هم گفته شده خیلی خوب بود ممنون
سلام ممنون از همراهی شما. تلاش می‌کنیم که همه‌چی شفاف و کامل باشه تا بتونه توی انتخاب بهتر کمکتون کنه.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
شما دوره power bi هم دارین؟
سلام وقت بخیر، بله. از طریق نوار جستجوی بالا و جستجوی نام دوره می‌تونید اطلاعات بیشتری در مورد دوره کسب کنید.
عنوان : بدون عنوان
4
نام کاربر
انتظار نداشتم هوش تجاری اینقدر موضوع مهم و پرکاربردی باشه. ممنون از استد و تیم پشتیبانی پارس پژوهان
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
واقعا این دوره ها که توی دانشگاه به ما نگفتن برای هر فردی که میخواد خودش کسب و کار داشته باشه مهمه...ممنون از دوره هاتون
سلام بله این دوره ها حاصل تجربه ی اساتید ماست.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام وقت بخیر این دوره دقیقا برای چه مواردی در مهندسی کامپیوتر کاربرد داره؟؟ برای راه اندازی یک بیزینس استارتاپی میتونه مفید باشه؟؟
سلام . هوش تجاری در عبارت به معنی فرآیندی مبتنی بر فناوری برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه اطلاعات عملی است که به مدیران اجرایی و کارکنان کمک می‌کند تا تصمیمات تجاری آگاهانه‌ای اتخاذ نمایند.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
چه جالب نکات مهمی بتید توی این دوره بیان بشه...
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام. لطفا فیلم دوره رو برامون بفرستید.
سلام. فیلم دوره ها در گروه تلگرامی مربوطه ارسال خواهد شد.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
سلام خیلی عالی بودید. مرسی از پشتیبانی تون
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
خیلی دوره خوب بود. من خیلی دوست داشتم. مطالب زیادی باهامون کار کردند که همه مفید بود.
سلام خوشحالیم که دوره براتون مفید واقع شد. موفق باشید!
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
اینکه سرفصل هر جلسه هم گفته شده خیلی خوب بود ممنون
سلام ممنون از همراهی شما. تلاش می‌کنیم که همه‌چی شفاف و کامل باشه تا بتونه توی انتخاب بهتر کمکتون کنه.
عنوان : بدون عنوان
5
نام کاربر
شما دوره power bi هم دارین؟
سلام وقت بخیر، بله. از طریق نوار جستجوی بالا و جستجوی نام دوره می‌تونید اطلاعات بیشتری در مورد دوره کسب کنید.
عنوان : بدون عنوان
4
نام کاربر
انتظار نداشتم هوش تجاری اینقدر موضوع مهم و پرکاربردی باشه. ممنون از استد و تیم پشتیبانی پارس پژوهان
عنوان : بدون عنوان